foto's regenwoud sechelt

Reacties

Reacties

Abe

Gaaf Frits dat is een plek waar ik ook wel eens wil kijken. Pas je op voor de beren in het bos.

jannie

he frits,

zou nou nooit een regenwoud in canada verwachten. hoe zit dat?

groet jannie

Frits

Ik ben mijn draai nog aan het zoeken en dit kon er wel even bij. en als er een bord stond pas op voor beren zit er altijd een beetje meer spanning in een boswandeling.
en ik was niet alleen ik was met bijna heel de familie Bergen.

Mirella

Hoi Frits,

Fijn om te lezen dat je het toch een soort van naar je zin hebt, ondertussen. Je gaat waarschijnlijk nog veel meer mooie dingen zien in Canada. Dit regenwoud is een goed begin. Ben je nog gaan ski-en?

Groetjes, Jeroen en Mirella

Arnoud en Elly Geerling

Hallo Frits,
Vanmiddag was Wil bij ons en zij heeft ons j emailadres
gegeven. Leuk om je te volgen. De start was nou echt niet fantastisch hè. Wat een contrast, vast wel even wennen, maar nu ben je gelukkig al met familie in aanraking komen. We gaan je de komende tijd volgen.
Heel veel plezier en ervaringen.

Groetjes, Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active