Hoe is het Werk

De Coal Mine. Het werk hier als electrician is totaal anders dan in Nederland. Als we het over regeltjes en veilingheid gaan hebben krijg ik al gelijk heimwee naar Nederland.

Dagelijks moet er een F.L.H.A.(Field Level Hazard Assesment) kaart worden ingevuld. voor elke klus die je start moet je eerst rond kijken voor gevaren die ziet. en wat doe je tegen die gevaren. Dat moet je allemaal op de kaart invullen. en dat is nog maar het begin. Ze zijn net zo paranoia als de amerikanen.

Het werk voor de rest is niet verkeerd.

Omdat de mine 2x zo groot gaat worden zijn ze nu flink aan het verbouwen. Daar door is er bijna nix te doen. Ik ben dus meer bezig om overal te buurten en lol te maken dan werken. Goed voor mijn engels.

Helaas werk ik als een ongeschoold electrcian om dat ik het cerivicaat (Red Seal) niet heb. tipisch Canada. Accepteert geen nederlandse papieren. Ik ben er nog niet mee begonnen. Ik wil eerst de papieren zien dat ik in Canada kan blijven. Daar is de mine mee bezig. Of het gaat lukken??? Ze zijn veel te laat ermee begonnen. Als ik die papieren voor 31 December niet heb is het 100% zeker dat jullie mij weer terug zien in NL.

Reacties

Reacties

Freddy ten Hooven

Spannend voor je! Hou ons maar op de hoogte. Veel plezier met touristje uithangen dan maar!

nick

nou volgens mij gaat het goed enniets

Wil Roelfzema

Hhoi frits eindelijk ik hoop dat het nu lukt groet Wil.

oma

spannend voor je frits ik wens je het allerbeste
nu ga ik je foto 's bekijken
groeten

oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active