Weg Uit Chetwynd

Nadat ik besloten heb dat ik niet in Canada blijf, ben ik 3 weken geleden gesopt met werken. Mijn Roommate degene met wie in heb aprement woonde in Chetwynd vroeg of ik heb leuk vond om bij zijn ouders kerst te vieren. Waarom niet. 23 December ben ik met hem naar Kewona gegaan. een rid van ongeveer 1000 KM.

Vandaag ben in in Banff beland. het is hier super druk met ski gangers. en volgens internet is sneeuw de in banf slecht. het vriest hier nu niet eens. morgen ga ik naar Lake loise waar ik ook langs ben geweest. daarvriest het wel en er is meer sneeuw dan in Banf. Daarna ga ik terug naar Revelstoke. dat blijkt ook een leuk gebied te zijn.

De dagen erna heb ik het druk met van alles om weer terug naar Nederland te gaan.

Reacties

Reacties

Sytske

Frits heb je een fijne kerst gehad? In Canada ook in de familie en in t teken van eten?

Kom je eerder terug? Wat is je planning?
Geniet nog maar even van de powder daar!!!!

Hier ook fijne sneeuw en super mooi weer. Verder alles okee en Grete staat op de ski's en maakt haar eerste glijbewegingen. Veel groeten en plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active