In The Powder Snow

Mijn 1e dag skiën was koud. - 15, bewolkt, veel wind en droom POWDER SNEEUW. het eerste half uurtje had ik gewone skies gehuurd. met die skies is de lol al snel afgelopen. 1m 80 powder skies leuk maar maar ik heb in de powder toch wel wat langer nodig. Dag 1 Was toch een leuke dag.


Mijn 2e dag was echt geweldig. -22 nagenoeg geen wind, blauwe lucht en een mooi zonnetje. beter kan niet. deze dag heb ik maar 1m 88 twin tip skies gehuurd. Met deze skies kan je ook makkelijk achteruit skiën en (wat ik nog niet heb uitgeprobeerd) zijn ook wat breder dan gewone skies, dus goed geschikt voor de powder sneeuw. Nu weet ik wat voor skies ik wil hebben dus nu in de winkels kijken of ik leuke skies kan vinden. ik denk dat dat wel moet lukken.

P.S. Zie mijn foto's van de pieste.

Reacties

Reacties

nicolette

wouw jaloers op de sneeuw!!!!

Cor

Kijk uit Frits dat gaat geld kosten. Nu veel plezier daar.Je wordt nog sporteif .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active