Wat is er allemaal te zien zodra je de HWY verlaat.

Na het goed bestuderen van mijn back-road maps bleek er in Tumbler Ridge een water fall te zijn waar net zoveel water door heen gaat dan de Niagra Falls en totaal niet bekent is. het namelijk in the middle of no-ware 50 km van de HWY dus 50 km off-road. Na de Falls wateren we ook nog van plan om naar een paar andere falls en een grot in de buurt te gaan. Helaas begon het weer te veranderen in deze tijd moet ik daar geen risico's mee nemen want het kan zo sneeuw zijn en dan weet ik niet of ik makkelijk uit de offroad kan komen. Mijn auto is niet echt geschikt voor off-road.

Zie de foto's Kiniseo Falls

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active