From Snow to Desert. Opweg naar Frank.

Panorama Waar ik Ben gaan Slapen

Reacties

Reacties

Tessa en Marijn

Hoi Frits,
ik denk dat pa trots op je foto is!
hij is prachtig!

jannie

hoi frits,

nog gefeliciteerd met je verjaardag. wel wat laat, maar ik was niet thuis (zat bij syts) dus helemaal vergeten, sorry. ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad zo ver van al het bekende. ik begrijp uit je verhaaltjes dat je een leuke tijd doormaakt. je zit nog volop inde winter terwijl wij de eerste voorjaarsdagen hebben (gisteren 24 grd). bij sytske hebben we nog wel geskied en getourd. maar het was erg warm. en skiën in slagroom is niet alles. maar er was niemand op de piste. ook wel eens leuk om mee te maken.
heel veel plezier de komende periode. ik wacht met spanning op je nieuwe berichtjes. groet jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active