Op bezoek bij Eric

Na een hele slechte nacht in het hostel ben ik s'ochtends vroeg op stap gegaan naar eric. onverweg heb ik ergens maar een kaart gekocht wand ik had echt geen idee waar ik was. ik had een simpel toeriste kaartje van alleen vancouver downtown. het rijden hier is wel makkelijker dan in nederland. of het met mijn auto makkelijker is weet ik niet. de dag ervoor had ik gebeld naar eric dat of ik welkom was nu vroeg Bradley de jongste (zoon van Eric) of ik niet heel de week kan blijven hij heeft nu voorjaars vakantie.

nu dat ik uit vancouver ben voel ik mij perfect. de afgelope nacht heb ik goed geslapen. tot nu toeweet ik nog echt niet meer wat mijn plannen zijn. Bradley vroeg of ik zin had om te skieen in Wisler. waarom niet, een vriend van hem ging dan ook meer maar hij zei dat het weer erg slecht is en ze hebben de pistes voor de helft hebben gesloten dus even wachten maar. mischien als het beter weer is kan het.

Dit was het dan maar weer.

Nu kan het lol maken beginnen

Reacties

Reacties

Thys

Dit bericht klinkt alweer een stuk beter dan je vorige bericht Frits. Ik hoop dat je het daar een beetje naar je zin heb/krijgt. Zag bij je foto's dat je ook een auto hebt gekocht van woonwagen formaat toff ding Frits. Veel plezier nog verder daar.

Groetjes Thys

Greet

Hoi Frits,

Gelukkig gezelliger bericht dan de eerste!

Kan me voorstellen dat het anders is dan verwacht [maar ja wat kan je verwachten?]
Toen ik naar Arizona ging viel het ook niet mee terwijl ik verzekerd was van werk en een plek om te wonen.
En dan hadden ze nog gezegd dat het daar altijd mooi weer was nou.....mooi niet.... de eerste 14 daag heeft het gegoten en daar wordt je echt niet blij van met buiten werk.

Frits de moed niet laten zakken je gaat gewoon genieten....van alles wat Canada te bieden heeft.
En als je in de buurt ben vergeet het adres niet wat ik je gegeven heb....al is het maar gewoon voor een Hollands praatje met een bakkie, en het Beijersche luchtje [koeien].

Zal zo ff aan Henri vragen wat het lampje van je ...camper...betekend.

Groetjes de buuf

cor

Hallo Frits .
Nu je heb een flinke auto een matras erin en je kan slapen .
Wel op een camping he . Controleer wel je olie peil.
Navigatie zal toch wel niet zo duur zijn en bespaar je een hoop benzine .en rijd veel prettiger.
Nu je met meerdere ben zal het wel beter gaan .
nu veel plezier .

Cor

Sytske

Lieve Frits,
Lees net je berichtjes en gelukkig klinkt deze laatste wat beter.
Wat ik je hier in Italie nog heb gezegd "zoek contact en vraag hulp", mensen doen dit echt heel erg graag en zo deel je meer je gevoelens, plannen en gedachtes.
Ik weet precies hoe je je nu soms zult voelen. Hoe voelde ik me in Italie, zonder zelfs de taal goed te spreken, verlaten door mijn toenmalige lief....of toen ik een jaar of 15 was in oostenrijk om te werken en al die leuke collega's niet zo met mij bezig waren en ik me erg alleen voelde. Weet je wat helpt: 's avonds een goede douche, lekker slapen en overdag in elk geval 1 ding doen wat je graag doet (voor mij was dat skien) en contact blijven zoeken.

Gun jezelf wat tijd Frits, geen overhaaste beslissingen wat dat is misschien zonde van de kans dat je het wel leuk gaat vinden...leg je jezelf nog geen beslissing of keuze op, is nog veeeeel te vroeg.

Enige tip: rijd niet elke dag van hot naar haar....probeer ook op een plek je draai te vinden anders wordt het wellicht erg onrustig allemaal.

Gave auto en ik wens je veel sterkte op moeilijke momenten. Weet dat wij allemaal aan je denken en je hartstikke stoer vinden dat je dit doet en hoe dan ook of je na 3 - 6 maanden of een jaar of pas over 20 jaar terugkomt, je doet t goed!!
liefs, Sytske

jannie

ja hoor, meneer gaat skiën in Wisler. wat een leven. je moet maar pech hebben.
tof autootje. ik ben benieuwd waar het je allemaal gaat brengen. heel veel plezier.

liefs jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active