Bijna een week bij Eric

Ik ben nu bijna een week bij eric. En het zit nog heel goed in mijn achterhoofd hoe het was in het hostel. Met onderje een soort van zwerver en aan de andere kant een japanner die best aardig was en nog een ander die niet echt aanspreekbaar baar was. Met de japanner ben ik nog wel uit eten geweest bij een restaurant dat niet stond naar al die handige vreet tenten. En voordat je slapen ging kan je beter niet buiten lopen want dan weet je waar al de zwervers slapen. Niet echt raar. Ik wist gewoon echt niet wie ik nou wel of niet vertrouwen kon. Ik ben heel blij dat ik bij eric terecht kon. Nu ga ik vrijdagavond samen met eric en bradley naar sjoon de andere zoon van eric. Ze vinden het helemaal geweldig dat ik uit nederland kom en als eerst bij hun langs kom. Jenny kwam dinsdagavond met eric mee. En ze kwam gelijk al met electro vragen. En Eric hat een koffiezet apparaat die kapot was of ik die kon fixen. Vrijdagavond ga ik met eric en bradley naar sjoon in de buurt van gibsons ik ben benieuwd. Dit was het dan alweer Groetjes Frits

Reacties

Reacties

Koen

Hoi Frits,

Je klinkt al weer stukken beter zo. Ik denk dat je gewoon in een slechte wijk van Vancouver zat. Dus als je daar terugkomt weet je in ieder geval waar je NIET naar toe moet. Nu lekker het land om e heen ontdekken en mensen leren kennen. Hoe gaat het met je Engels?

Koen

wil r.

hoi Frits
wauw je hebt het goed voor elkaar fijn te horen .
heb je al een matras aangeschaft dan slaap je en
rust je beter uit.De komende maand is er vanuit de
beiijerche even een stilte..
i,v,m mijn vakantie veel plezier en alle goeds Wil

.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active