From Snow to Desert. Opweg naar Frank.

Na een dag skieën in Whistler ben ik op weg gegaan naar Frank.
Op de foto's zie je waar ik gestopt ben om te gaan eten en slapen. de eerste nacht in de auto.
de volgende ochtend werd ik wakker op 2 uur 'sochtends. toen ben ik maar gaan rijden. alles was met sneeuw bedekt. 5 - 10 cm en het was nog aan het sneeuwen. ik heb geen sneeuw kettingen dus ik moest wel. na 15 km rijden in de sneeuw. waren de wegen in eens schoon. ik heb een camping plaats opgezocht en daar ben ik gaan waar ik verder ben gaan slapen. na een koude nacht ben ik verder gegaan naar Frank. waar ineens het Regenwoud en sneeuw verandert in Desert. Nu ben ik bij Frank

Groetjes Frits

Reacties

Reacties

Arvid

je zal daar wel moeten sneeuwkettingen aanschaffen,, is miss wel belangrijk,, heb je wel winterstappers?

Veel plezier tot het volgende verhaal

Frits

Eigenlijk wel maar ik ging in de sneeuw toch niet harder dan 30. en je kon ook echt niet harder omdat er overal waar borden van steenslag lag de weg vol met stenen.
alleen mijn achter wielen zijn voorzien van winterbanden. voor allweather.

sheila

leuk om te horen dat je een beetje je draai gevonden hebt, wat resulteerd in deze prachtige foto's en leuke verhalen. we kijken alweer uit naar het volgende verhaal

groetjes sheila

cor laurier

dat moet goed koud geweest zijn in die auto van je.Dat je daar in die bocht geslapen heb lijk me niet verstandig . In canada zij er veel benzine stations waar je kan parkeren en waar wc zijn en warme drank en wat kan eten kopen. en campings natuurlijk. Maar het is wel een geweldige natuur he . nu veel plezier .

Cor

Sytske

Hoi Frits, wow jij hebt nog verse sneeuw gehad..... maar allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoe was dat? Je verjaardag ver weg van iedereen die je bekend is?
Ik was druk aan t skien met Jannie die dag, in pudding, dat wel.
Frits pas goed op jezelf en veel groeten uit bella Italia. ps. ik had nog een fleece trui van jou bij mij, die is met Jannie weer naar NL (mocht je m missen dan weet je nu waar die is!).

Nicolette Molenaar

Hoi Frits, ik hoorde vandaag pas van je ouders dat je naar Canada bent gegaan. Geef je zelf een kans en geniet. Dit is ook een proces naar volwassenheid. Je had waarschijnlijk hetzelfde gevoeld als je naar groningen was verhuisd. Wij genieten nog steeds van het wonen in Oostenrijk en ondanks dat we er graag wonen lopen we ook wel eens tegen dingen aan waarvan we denken moet dat nou. Nu na 5 jaar zou ik niet meer terug willen naar Nederland
Het wordt allemaal anders als je kan gaan werken dan kan je je eigen vrienden en kennissenkring opbouwen.
heel veel lieve groeten van ons allemaal

Nicolette Molenaar

Nog vergeten je te feliciteren met je verjaardag dus bij deze.

Frank

Hi Frits!
We all enjoyed your visit, especially Kaitlyn. Now the poor girl has only her boring daddy to play with. :-/

I hope you have a great trip back to Matsqui.

We look forward to following your adventures on this web site.

Cheers!
Frank, CJ and Kaitlyn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active