Terug Bij Eric

Na een leuke tijd bij Frank ben ik weer terug bij Eric om even mijn zomerbanden te halen. vanwege versnellings bak problmen met mijn auto moet ik duurt het wat langer maar daarna ga ik door naar Prince George in het midden van BC (Brits-Columbia). Ik heb mijn SIN nummer ontvangen en ik moet nog ook even wacht oop mijn bankpas.

Ik heb de foto's in van de hiking trails die ik gelopen heb vlakbij kamloops in 1 map gesopt. sommige hebben een klein verhaaltje.


Bedankt voor alle reacties ik vind het super leuk en ik lees ze regelmatig terug.

Reacties

Reacties

Maaike

Hey dat klinkt leuk. In prince george heb je ook van die drive in bioscopen. Dat lijkt me best cool om eens heen te gaan. Wat zijn je plannen verder? Je was ook van plan om te gaan werken toch? Al een beetje een idee waar?

Veel plezier!! Groetjes

Sytske

Hey Frits, jammer van je auto maar dat is hopelijk snel te verhelpen.

Ik bekijk zo even je foto's en je "klinkt" goed.

Hier helaas wat tegenslag. Armando ligt al enkele dagen in het zkhuis met ademhalingsproblemen, onderzoeken nu of het astma is of niet. Hij was net geopereerd ivm neuspoliepen en nu dit....hij dacht alweer op de mountainbike te zitten.....niet dus. Ik hoop dat hij snel opknapt en naar huis mag.
Met Grete en Noora alles prima, lekkere meiden zijn t.

Veel liefs en plezier!!! ciao Sytske

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active