Windy point

Na een rit van anderhalve dag ben ik aangekomen bij Windy Point. een ridje van een kleine 1000 km waar ik onderweg zelfs nog wild heb gezien. Het was een super rit. je moet wel uitkijken dat je niet in slaap valt.Je rijdt altijd op de Cruse Control dus je hoeft niks te doen alleen de benzine meter in de gaten te houden en op tijd tanken. anders kom je zonder te zitten.

hoe verder je naar het noorden gaat hoe meer ik het naar mijn zin krijg. en ik hoop dat ik een deze dagen werk kan vinden dat is het helemaal ideaal. mijn CV vordt nu rond gestuurt naarde mijnen in de omgeving

Reacties

Reacties

Maaike

Hey Frits
Ik ben blij dat je het naar je zin hebt! Dat is helemaal de bedoeling van zo'n reis die je niet snel zal vergeten.
Maare, wat voor wild heb je gezien dan? Toch geen wilde beren he?
Ik zal voor je duimen dat het gaat lukken met werk vinden!

Groetjes Maaike

wil.roelfzema@kpnmail.nl

hallo frits
Ik ben weer thuis na een mooie maand in Indonesia
Wat fijn dat het allemaal naar wens verloopt
De foto,s zijn super ,en met je auto alles okee?
Als ik tijd heb dan ga ik even langs Ma
Ik heb de kinderen te logeren gehad dus erg druk,
maar wel gezellig. Als het lukt in overleg met het
thuisfrond wil ik weer met het cameraatje jou in
levende lijven zien ik hoor het wel.
\
alle goeds en veel plezier groet Wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active