Aan het werk

Nu ik mijn plaatsje een beetje gevonden te hebben begin ik morgen met mijn introductie voor mijn 1e Job in Canada. Ik ga werken als elektro monteur in een Coal Mine 'Willow Creek Mine'. Hoe alles in z'n werk gaat is voor mij nog een grote verassing. Wat ik wel weet als ik de introductie achter de rug is wordt ik ingedeeld 3 dagen day shift, 3 dagen night shift, 6 dagen vrij. De dagen dat ik vrij ben help ik mee bij Windy Point. De dagen dat ik aan het werk ben zit ik in kamp in Chetwynd.


Ik vind het wel spannend maar het is weer een nieuwe uitdaging. En daar heb ik wel weer ontzettend veel zin in.

Reacties

Reacties

Marijn

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Ik ben benieuwd wat je er allemaal gaat doen.

groeten

Marijn

cor.

Nu dat wordt spannend voor je . Hoop dat het werk en collega s leuk zijn . Volgens mij begin je je op gemak te voelen daar .
Nu werk ze .Hoor wat van je heb wel lang geduurd dat we wat hoorden .

Cor

Mirella

hoi Frits,

Wat gaaf dat je een baan hebt gevonden! Ik begrijp dat je in een mijn gaat werken? Wel spannend, lijkt me! Misschien moet je even checken of ze kanariepietjes hebben, daar ;-)
Veel succes in ieder geval! Hoe gaat het trouwens met je engels? Al aardig onder de knie, zeker? Hier in het Hollandse alles goed. Onze tweede dochter myrthe Jasmijn is geboren op 11 februari en is dus alweer bijna 4 maanden oud! Alles gaat hier gewoon zijn gangetje...
Nou, veel plezier nog, aldaar!

Groetjes, Mirella

Jeff

Hey Frits,

Gefeliciteerd met je baan! succes!

hier alles goed.. ook met de Welpen!
We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor zoka.

Groetjes,
Jeff

Nicolette Molenaar

Hoi Frits, fijn dat je een baan hebt gevonden en dus heel veel succes. Geniet van al het nieuwe dat neemt niemand je ooit nog af. Groetjes uit Oostenrijk

Arco Baas

Wow Frits wat spannend, wat een uitdaging. Heel veel plezier met je nieuwe baan. Geniet van het mooie Canada.

jannie

he frits,

tijd niet gereageerd op je mailtjes. lees ze wel hoor. fijn om te horen dat je een baan, super. ben benieuwd hoe dit zal zijn voor je. je klinkt enthousiast en vol goede plannen. super. succes

veel lieve groeten

Nico vd post

Hallo frits , leuk dat je een " tijdelijke" baan hebt maar wanneer kom je terug ?
Groet nico vd post

sheila

geweldig ik hoor het al, die canadezen maken zich ook niet zo druk echt iets voor jou. nu je een beetje de kennis hebt word het steeds leuker daar en helemaal als je buiten je werk om ook nog wat leuks te doen hebt, zo te horen ben je in een mooie omgeving dus dat komt wel goed.
veel plezier en succes

sytske

Frits super te lezen dat je aan het werk bent en het er al op lijkt dat je daar je draai hebt gevonden. Hoe is het klimaat er op dit moment? Wat doe je op je vrije dagen?
Ik houd je mails bij hoor maar het komt er niet altijd van te schrijven. Met ons alles ok. Grete net 2 jaar, Noora bijna 6 maanden en t zijn 2 boeven die meiden. In juli hopen we een weekje met vakantie te gaan. Lieve groeten en veel plezier - succes verder. CIAO CIAO!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active