Na Mijn eerste 2 Shifts

Na 6 dagen van 12 uur en 6 dagen vrij en daarna weer 6 dagen van 12 uur werken wordt het wel weer tijd voor een veraaltje.


Ik ben nu na 6 dagen werken terug bij Windy Point. Na ja werken het is meer een soort sosiale gelegen heid die goed betaald wordt en soms moet je even wat doen. Het grootste gedeelte van de dag bestaat het uit koffie drinken en safety cards invullen en als er een storing is dan is dat meestal Overload 'Primery Braker'.


Er zijn wel een hoop verschillen dan met nederland. In nederland werk je met 230 V/400 V nu werk ik met 120 V /240 V (2 fasen) en 120 V/208 V (3 fasen) en 347 V/600 V (3 fasen). En totaal andere matarialen. En dus ook lagere amperages.


Mijn collega's zijn over het algemeen leeftijds genoten en ik kan het prima met ze vinden en ik maak heel de dag lol. Moet ook wel als je zo weinig hoeft te doen. En dan de rid van en naar Chetwynd is natuur lijk het mooiste van allemaal. Helaas kan ik geen foto's maken onverweg want het ni niet toegestaan om te stoppen. En dat wil je ook niet want de weg ligt over het algemeen een meter hoger dan de grond er omheen en er is na genoeg geen vluchtstrook dan sta je namelijk half op de weg en je wordt dan gepasseerd met 100 kmh. De weg maken ze expres hoger om de sneeuw in de winter een beetje kwijt te kunnen. Er valt hier in de winter ongeveer 6 meter sneeuw. Maar het is gewelidg om tussen de bergen te rijden. Ik ben benieuwt hoe it is in de winter is en hoe begaan baar de wegen dan zijn.


Reacties

Reacties

Arvid

hey frits,

klinkt allemaal erg goed man,
ben blij dat het allemaal zo leuk is daar :),
wij zijn erg druk bezig met zoka, volgende week zaterdag is het alweer zo ver,
we gaan je missen tijdens zoka,

heel veel plezier daar

Groeten Arvid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active