De weg is weer berijkbaar

Sinds 3 dagen is de weg weer bereikbaar naar Chetwynd. Elk uur rijd er een Pilot Truck heen en weer waar men achteraan kan rijden. Het duurt gemiddeld 2 uur langer om van de ene kant naar de andere te komen. Het is wel sneler dan via Grand parie en Jasper te rijden want dat is 1000 km om. Die weg is nu ook een beetje weggespoeld wanwege de regen. En het aller leukste is dat ze tot woensdag regen op geven. en als ik zie hoeveel modder water naar beneden komt in de creeks ben ik benieuwd hoe lang de weg nog open blijft naar mijn werk en Mackenzie.

Maar het aller belangrijkste is ik heb het hier prima naar mijn zin. Stomme praat verkopen met collega's en zo. nu ga ik weer slapen voor de volgende 14 uur durende werk dag. maakt je aardig moe. nog 3 dagen te gaan en ik ben weer voor 6 dagen vrij.

Reacties

Reacties

cor laurier

Hallo Frits .

Leuk om te horen dat het super met je gaat . Mooi he al dat natuur geweld.Blijf je hier nu een aantal maanden zitten?Oof ga je nog meer van Canada bekijken. Nu het wordt nu toch ook zomer dus de regen zal wel snel voorbij zijn .
Groeten en veel plezier .

Cor

jannie

ha die frits,

fijn om te horen dat je niet meer "opgesloten zit". het is prachtig om te lezen dat je zoveel plezier hebt en dat zelf een verdwenen weg en nergens heen kunnen je goede humeur niet verandert. tof.
nu mag je dus op z'n canadees rijden. zal me benieuwen hoe zo meng stijl eruit ziet
wij gaan zo naar je moeders verjaardag. we mailen weer, groetjes well en jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active