Deze trein spoort niet

Reacties

Reacties

jannie

ha frits,

ben ik blij dat ik niet in deze trein zat.
ik heb van je pa begrepen dat je aan het rondreizen bent. lijkt me heerlijk.
ik wens je van well en mij een geweldige jaarwisseling. ik ben benieuwd hoe die canadezen dat vieren. luk om het in een totaal andere sgeer te vieren. in de tropen vond ik wel erg appart. warm en geen oliebollen. om 12 uur werd er in de lucht geschoten ipv vuurwerk. ik dacht toen even 'het gaat helemaal fout'. maar goed lands wijs, lands eer, niet

frits geniet ervan wij denken aan je.

groet jannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active